217889
Książka
W koszyku
SPIS TREŚCI: CZĘŚĆ I: 1. Perspektywy marketingu, 2. Planowanie marketingowe, 3. Badania marketingowe i ich zastosowanie w turystyce, 4. Rynek usług turystycznych, 5. Strategia produktu, 6. Kształtowanie cen produktu, 7. Komunikacja marketingowa, 8. Dystrybucja, 9. Reklama, 10. Broszura reklamowa, 11. Promocja sprzedaży, 12. Marketing bezpośredni, 13. Public relations, 14. Kontrola działalności marketingowej. CZĘŚĆ II: Stdia przypadków: 1. Promocja znanej atrakcji turystycznej - wyspa Mainau, 2. Marketing bezpośredni - Bakers Dolphin, 3. Nowe podejście do detalicznej sprzedaży usług turystycznych - Marco Polo Travel Advisory Service.
Status dostępności:
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33, 339 (2 egz.)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Biblioteka główna. Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 343-345.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej