217889
Book
In basket
SPIS TREŚCI: CZĘŚĆ I: 1. Perspektywy marketingu, 2. Planowanie marketingowe, 3. Badania marketingowe i ich zastosowanie w turystyce, 4. Rynek usług turystycznych, 5. Strategia produktu, 6. Kształtowanie cen produktu, 7. Komunikacja marketingowa, 8. Dystrybucja, 9. Reklama, 10. Broszura reklamowa, 11. Promocja sprzedaży, 12. Marketing bezpośredni, 13. Public relations, 14. Kontrola działalności marketingowej. CZĘŚĆ II: Stdia przypadków: 1. Promocja znanej atrakcji turystycznej - wyspa Mainau, 2. Marketing bezpośredni - Bakers Dolphin, 3. Nowe podejście do detalicznej sprzedaży usług turystycznych - Marco Polo Travel Advisory Service.
Availability:
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 33, 339 (2 egz.)
Filia nr 4. Wyp. (Turkusowa 7)
All copies are currently unavailable
Biblioteka główna. Czytelnia
All copies are currently unavailable
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
All copies are currently unavailable
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia strony 343-345.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again