217889
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama : przekaz, odbiór, interpretacja / Krzysztof Albin. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 254, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Reklama - jedna z najsilniejszych form społecznego przekazu - budzi kontro-wersje od momentu swych narodzin. Okazuje się jednak, że nawet najlepsza strategia, idea lub produkt nie miałyby szansy bez niej zaistnieć. Posługująca się serią syntetycznych obrazów połączonych z krótkim tekstem, który w wielu przypadkach przypomina język snu lub dziecka - działa i wpływa na nasze wybory! Niniejsza książka składa się z dwóch części, część pierwsza odpowiada na pytania: Jak oraz Dlaczego Druga część ma charakter bardziej praktyczny. Polecamy wszystkim, których życie zawodowe związane jest z reklamą, środkami masowego przekazu lub marketingiem.
SPIS TREŚCI: CZĘŚĆ PIERWSZA: REKLAMA – PROCES KOMUNIKACJI I KREACJI POSTAW I. Reklama jako element marketingu II. Reklama – perspektywa "człowieka z ulicy"” III. Komunikacja – formuła klasyczna IV. Reklama jako forma komunikacji V. Komunikat reklamowy cele komunikacyjne percepcja komunikatu reklamowego obraz obraz a tekst tekst spójność formalna komunikat VI. Obraz produktu VII. Perswazja VIII. Kampania reklamowa – aspekt komunikacyjny IX. Podsumowanie CZĘŚĆ DRUGA: WYBRANE ELEMENTY KONSTRUKCJI KOMUNIKATU REKLAMOWEGO I. Obraz II. Tekst III. Slogan i związki obrazu z tekstem IV. Kampania reklamowa – krótka synteza V. 12 kampanii reklamowych: Idea – kampania wprowadzająca, Mobil 1 – kampania żółta, Anno Domini 2000, Cenowa rewolucja Seata, Nationale Nederlanden: "Doradcy", Polar – czarna linia, Polar – linia historyczna, Frugo, Parada smaków, OFE Kredyt Bank, Renault Scenic, Żywiec VI. Reklama o reklamie: Dariusz Doliński Jarosław Guzy Wiesław Jurewicz Jakub Kamiński Łukasz Kujawski Paweł Patkowski Robert Sieradzki VII. Wybrane problemy badań reklamy Abstract Bibliografia
Status dostępności:
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (2 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej