217889
Książka
W koszyku
SPIS TREŚCI: 1. Public relations w systemie komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem ; 2. Zarządzanie public relations ; 3. Instrumenty public relations wspierające działania promocyjne ; 4. Instrumenty public relations kształtujące relacje z otoczeniem
W książce Autorka przedstawia istotę public relations rozumianych jako proces komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem, celów public relations, proces zarządzania tymi działaniami oraz instrumenty wykorzystywane do ich realizacji, jak również formy oraz zakres narzędzi public relations stosowanych przez największe przedsiębiorstwa międzynarodowe działające na rynku polskim, będące niejako wzorcem dla przedsiębiorstw polskich. Bardzo ciekawym uzupełnieniem jest omówienie wykorzystania instrumentów public relations w sytuacjach kryzysowych. Książka jest przeznaczona dla studentów na kierunkach zarządzania, marketingu, socjologii i psychologii. Zainteresuje także menedżerów zajmujących się tą tematyką w praktyce.
Status dostępności:
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 170-[175].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej