217157
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
(Znak Litera Nova)
Ciężko uwierzyć, iż jeden człowiek zrewolucjonizował rynek komputerów (dzięki Apple II i Macowi), animowanych filmów (za sprawą Pixara), a także cyfrowej muzyki (z pomocą iPoda i iTunes). Nic dziwnego, że niektórzy czczą go jak boga. Jednak opowieści o jego spektakularnych napadach szału i ogólnym niepoprawnym zachowaniu przeszły już do legendy. "Być jak Steve Jobs" burzy otaczający go kult i odsłania tajemnice stojące za jego nieprawdopodobnym sukcesem. Ujawnia prawdziwego Jobsa: nie serce, nie słynny temperament, lecz umysł. Według Leandera Kahneya, który śledzi karierę Jobsa od wczesnych lat dziewięćdziesiątych, jego umysł jest pełen sprzeczności. Jobs wykorzystał cechy uważane przez niektórych za wady: narcyzm, perfekcjonizm, żądzę władzy absolutnej, aby poprowadzić Apple i Pixar do zwycięstwa w szalenie niekorzystnych realiach. W efekcie stał się miliarderem. Kahney rozkłada na czynniki pierwsze zasady, którymi kieruje się Jobs, gdy z zabójczą skutecznością wypuszcza nowe produkty, przyciąga fanatycznie oddanych sobie klientów oraz zarządza jedną z najważniejszych marek na świecie. [Znak, 2010]
SPIS TREŚCI: W jaki sposób mówienie nie "ocaliło" Apple ; Despotyzm: jednoosobowa grupa tematyczna Apple ; Perfekcjonizm: dizajn i pogoń za doskonałością ; Elitaryzm: zatrudniaj tylko pierwszoligowych graczy, zwalniaj pajaców ; Pasja - narobić zamieszania we wszechświecie ; Wynalazca skąd się bierze innowacyjność? ; Studium przypadku: skąd się wziął iPod ; Władza absolutna - filozofia stosowana.
Status dostępności:
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Inside Steve's brain, 2008
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej