217899
Książka
W koszyku
SPIS TREŚCI: Przedmowa Rozdział 1. Informacje o ADHD ; Rozdział 2. Skutki ADHD ; Rozdział 3. Interwencja, problemy z nauką ; Rozdział 4. Interwencja: problemy z zachowaniem ; Rozdział 5: Interwencja:: problemy w kontaktach międzyludzkich ; Rozdział 6:: Interwencja:: leczenie ; Dodatek 1 - Zaburzenia przyswajania wiedzy ; Dodatek 2 - Autyzm i Zespół Aspergera ; Dodatek 3 - Kryteria diagnozowania zachowań aspołecznych ; Dodatek 4 - Kryteria diagnozowania zachowań opozycyjno-buntowniczych ; Bibliografia ; Polecane lektury
ADHD jest pojęciem używanym do opisywania zaburzeń zachowania charakteryzujących się problemami z koncentracją, nadmierną impulsywnością i nadpobudliwością. Jest to jedna z najbardziej wymagających i zarazem kontrowersyjnych specjalnych potrzeb edukacyjnych. Niniejszy poradnik pomaga nauczycielom i rodzicom dzieci dotkniętych tym schorzeniem skutecznie pracować nad rozwojem edukacyjnym i społecznym malców. To niezbędna pozycja na półce każdego pedagoga i rodzica. Fintan J. ORegan był dyrektorem jedynej w Wielkiej Brytanii szkoły specjalnej zajmującej się pracą z dziećmi dotkniętymi ADHD. Obecnie pracuje w Surrey jako nauczyciel oraz doradca ds. specjalnych potrzeb edukacyjnych.
Status dostępności:
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Filia nr 2. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strona 90-[91].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej