217889
Książka
W koszyku
(Seria Psychologii Społecznej)
Jak nakłonić kogoś do zmiany sposobu postępowania? Jak zachęcić innych ludzi do zmiany decyzji? Jak skłonić do tego, by takiej zmiany zapragnęli? Jak obronić się przed ich wpływem na nasze decyzje? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po książkę światowej sławy eksperta w dziedzinie wywierania wpływu. Dowiesz się z niej nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem. Książka jest skierowana do osób zawodowo zajmujących się wpływaniem na innych: dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wykładowców. Służyć może wiedzą i pomocą każdemu, kto chce wpływać na innych bądź obronić się przed niechcianym wpływem. [Nota Wydawcy]
Status dostępności:
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Filia nr 1. Wyp. (Rynek Grocholski 18)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Zawieszona działalność placówki do odwołania.
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [247]-282. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej