217889
Książka
W koszyku
SPIS TREŚCI: I. Specyfika gałęzi turystycznej i rynku turystycznego, II. Komunikacja gałęzi turystycznej z rynkiem i otoczeniem, III. Etapy rozwoju podmiotów gałęzi turystycznej i wynikające z nich cele komunikacji z rynkiem i otoczeniem, IV. Zapotrzebowanie turystów na informację. Źródła informacji, V. Komunikacja między regionem a potencjalnymi turystami, VI. Komunikacja regionu z odwiedzającymi go turystami, VII. Komunikacja podmiotó gospodarczych z rynkiem turystycznym
Status dostępności:
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 190-191.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej