217889
Książka
W koszyku
200 odpowiedzi na pytania z marketingu / Tadeusz Wojciechowski. - Warszawa : Difin, 2013. - 312 stron : ilustracje ; 23 cm.
Zakres merytoryczny publikacji dotyczy aktualnych problemów związanych z marketingiem. Należy podkreślić bardzo interesującą i specyficzną formę, w jakiej Autor przedstawia zagadnienia marketingu i związanej z nim logistyki i zarządzania marketingowo-logistycznego, tj. formę pytań i odpowiedzi. Książka ma charakter praktyczny i może służyć jako podręcznik uzupełniający z podstaw marketingu dla studentów kierunków zarządzania oraz ekonomii. Może być przydatna dla studentów przygotowujących się do egzaminów oraz przy rozwiązywaniu testów egzaminacyjnych, a także dla wykładowców przy ustalaniu pytań egzaminacyjnych. Wykorzystana może być również na organizowanych kursach z tematyki marketingu. (prof. dr hab. Wiesław Kowalczewski)
SPIS TREŚCI: 1. Pytania dotyczące rynku i gospodarki rynkowej ; 2. Odpowiedzi na pytania dotyczące konkurencji ; 3. Pytania dotyczące towaru i obrotu towarowego ; 4. Pytania pozwalające na zdefiniowane marketingu oraz wyjaśnienie podstawowych pojęć związanych z jego stosowaniem ; 5. Pytania związane z kierunkami i organizacją działań marketingowych ; 6. Odpowiedzi na pytania dotyczące produktu ; 7. Odpowiedzi na pytania dotyczące cen ; 8. Odpowiedzi na pytania dotyczące dystrybucji ; 9. Odpowiedzi na pytania dotyczące gospodarki zapasami ; 10. Odpowiedzi na pytania dotyczące reklamy - najbardziej popularnej formy promocji ; 11. Odpowiedzi na pytania dotyczące innych form promocji ; 12. Odpowiedzi na pytania dotyczące marki ; 13. Odpowiedzi na pytania dotyczące pojęcia „public relations” ; 14. Odpowiedzi na pytania dotyczące zachowań konsumentów ; 15. Odpowiedzi na pytania dotyczące ochrony interesów konsumentów i konkurentów ; 16. Odpowiedzi na pytania dotyczące negocjacji ; 17. Odpowiedzi na pytania związane ze specyfiką marketingu na rynku środków produkcji ; 18. Marketing zakupów ; 19. Odpowiedzi na pytania dotyczące strategii marketingowych ; 20. Odpowiedzi na pytania dotyczące badań marketingowych ; 21. Odpowiedzi na pytania dotyczące pozarynkowych zastosowań marketingu ; 22. Pytania dotyczące logistyki i jej związków z marketingiem ; 23. Odpowiedzi na pytania dotyczące magazynów i opakowań - nieodłącznych elementów logistyki i marketingu ; 24. Pytania dotyczące zarządzania marketingowo-logistycznego ; 25. Pytania dotyczące wpływu nowych koncepcji zarządzania na działania marketingowe.
Status dostępności:
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia s. 306-310.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej