218294
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowoczesnego Menedżera)
To praktyczna i narzędziowa książka adresowana do specjalistów i menedżerów odpowiedzialnych w firmach za wszelkie aspekty krajowego oraz międzynarodowego transportu towarów.
SPIS TREŚCI: Rozdział 1 Transport w systemie logistycznym przedsiębiorstwa 1.1. Procesy logistyczne w przedsiębiorstwie 1.2. System transportowo-spedycyjny przedsiębiorstwa 1.3. Bazy informacji o przewoźnikach i spedytorach 1.4. Giełdy transportowe Rozdział 2 Uwarunkowania prawno-zwyczajowe decyzji transportowych 2.1. Konwencje przewozowe i rozporządzenia Parlamentu Europejskiego 2.2. Umowy transportowe i spedycyjne w prawie cywilnym 2.3. Ustawy branżowe dotyczące transportu 2.4. Zwyczaje transportowe 2.5. Prawo właściwe w umowach transportowych Rozdział 3 Zawieranie umów transportowych 3.1. Sposoby zawierania umów z przewoźnikami i spedytorami 3.2. Umowy ramowe w transporcie i spedycji 3.3. Ogólne warunki przewozu 3.4. Zabezpieczanie rozstrzygania spraw spornych Rozdział 4 Transport drogowy 4.1. Procedury wysyłkowe w Prawie przewozowym 4.2. Konwencja CMR 4.3. Dokumenty w transporcie drogowym 4.4. Umowa ADR Rozdział 5 Transport kolejowy 5.1. Procedury wysyłkowe w transporcie kolejowym 5.2. Konwencje COTIF/CIM i SMGS 5.3. Dokumenty w transporcie kolejowym 5.4. Instrukcje ładunkowe kolei Rozdział 6 Transport morski 6.1. Procedury wysyłkowe w transporcie morskim 6.2. Reguły Hasko-Visbijskie i nowe Reguły Rotterdamskie 6.3. Dokumenty w transporcie morskim 6.4. Kodeks morski Rozdział 7 Transport lotniczy 7.1. Procedury wysyłkowe w transporcie lotniczym 7.2. Konwencja Montrealska 7.3. Dokumenty w transporcie lotniczym 7.4. Stowarzyszenia IATA i ICAO Rozdział 8 Współpraca ze spedytorem 8.1. Zakres usług spedycyjnych 8.2. Procedury współpracy ze spedytorem 8.3. Dokumenty spedycyjne 8.4. Uzanse OPWS 2010 8.5. Organizacje FIATA i CLECAT Rozdział 9 Negocjowanie bazy dostawy według Incoterms 2010 9.1. Baza dostawy 9.2. Terminy uniwersalne w Incoterms 2010 9.3. Terminy morskie w Incoterms 2010 9.4. Procedury bezpieczeństwa w transporcie 9.5. Terminy Combiterms 2011 i RAFTD 9.6. Zasady negocjowania bazy dostawy Rozdział 10 Ryzyko i ubezpieczenia w transporcie 10.1. Ryzyko transportowe 10.2. Ubezpieczenia cargo 10.3. Klauzula ICC A 10.4. Klauzula ICC B 10.5. Klauzula ICC C 10.6. Ubezpieczenia OCP i OCS Rozdział 11 Dokumenty transportowe w akredytywie 11.1. Dokumenty transportowe a baza dostawy 11.2. Wymagania dotyczące dokumentów w zwyczajach UCP 600 11.3. Weryfikacja dokumentów przez bank według zwyczajów 11.4. Postępowanie w przypadku błędów w dokumentach transportowych Rozdział 12 Procedury reklamacyjne wobec przewoźników i spedytorów 12.1. Specyfika i rodzaje reklamacji transportowych 12.2. Siła wyższa jako zwolnienie od odpowiedzialności 12.3. Procedury reklamacyjne w Rozporządzeniu Ministra Transportu 12.4. Reklamacje wobec spedytorów według OPWS 2010 12.5. Problem winy spedytora w wyborze podwykonawcy Rozdział 13 Reklamacje w transporcie drogowym 13.1. Dochodzenie reklamacji drogowych według Prawa przewozowego 13.2. Reklamacje w transporcie drogowym według Konwencji CMR 13.3. Tryby zabezpieczenia roszczenia przy załadunku 13.4. Tryb postępowania przy zgłaszaniu reklamacji 13.5. Załatwianie reklamacji przez przewoźnika Rozdział 14 Reklamacje w transporcie kolejowym, morskim i lotniczym 14.1. Dochodzenie reklamacji kolejowych według Prawa przewozowego 14.2. Reklamacje kolejowe według Konwencji COTIF/CIM 14.3. Kolejowe procedury reklamacyjne w Konwencji SMGS 14.4. Reklamacje morskie według Konwencji RHV 14.5. Planowane procedury morskie w Regułach Rotterdamskich 14.6. Reklamacje w transporcie lotniczym.
Status dostępności:
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 654/656 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 263-264.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej