217889
Book
In basket
Autentyczny personal branding, czyli Silna marka osobista w praktyce / Angelika Chimkowska. - Wydanie I. - Warszawa : MT Biznes, 2022. - 270 stron : ilustracje ; 22 cm.
Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line. Angelika Chimkowska, specjalizująca się w tworzeniu strategii marek i sprzedaży on-line, w swojej najnowsze książce pokazuje, jak wykorzystać siłę marki osobistej w marketingu, sprzedaży czy pozyskiwaniu wartościowych pracowników oraz angażowaniu rozproszonych zespołów.
Availability:
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 267-270.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again