Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Gry i zabawki
(7)
Dostępność
wypożyczone
(4)
dostępne
(3)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. gier planszowych
(7)
Rok wydania
2020 - 2025
(2)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(6)
Australia
(1)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Dorośli
(3)
Dzieci
(3)
Młodzież
(3)
6-8 lat
(2)
14-17 lat
(1)
Temat
Las
(1)
Matematyka
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rysowanie
(1)
Sady
(1)
Strategia
(1)
Słownictwo
(1)
Trening umysłu
(1)
Zabawa
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(6)
Gry i zabawy umysłowe
(4)
Gry i zabawki
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(7)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
7 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Kalambury z tablicą : rysujesz, pokazujesz, zgadujesz. - Chwaszczyno : Alexander, [data wydania nieznana]. - 1 gra : karton, tektura, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 19 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
Nieodpowiednie dla dzieci w wieku 3 lat.
Wiek graczy: 7+.
Ilość graczy: 2-4.
Brak: klepsydry.
Zawartość pudełka: dwustronne karty haseł - 163 sztuk ; karty kategoria - 2 sztuki ; plansza ; pionki do gry - 4 sztuki ; kostka do gry ; żetony - 80 sztuk ; tablica ; pisak ; gąbka ; instrukcja.
Kalambury z tablicą to gra zespołowa, w której należy jak najszybciej zgadnąć hasło wybrane losowo z karty. Gracz przedstawia hasło za pomocą rysunku na tablicy. Przebieg gry tworzy niezwykłą, pełną humoru i wielkich emocji atmosferę rodzinnej zabawy. W tej grze zwyciężają ci, którzy dzięki swej wyobraźni i inteligencji potrafią przedstawić jak najsugestywniej i najsprawniej wylosowane hasło, a także jak najszybciej je odgadnąć [z pudełka].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. gier planszowych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Licz na siebie: gra edukacyjna - Chwaszczyno : Alexander, [2024]. - 1 gra (1 plansza, 8 kostek z liczbami 1-6, 4 kostki z liczbami 7-12, 4 żółte kostki działań (+,-,*), 4 zielone kostki działań (+,-,*), 5 pionków, 1 kostka do gry (z oczkami), 40 żetonów) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 6x25x26 cm + instrukcja ([3],1 strona : ilustracje ; 21 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Data wydania według: www.eduksiegarnia.pl.
Zawartość pudełka: 1 plansza, 8 kostek z liczbami 1-6, 4 kostki z liczbami 7-12, 4 żółte kostki działań (+,-,*), 4 zielone kostki działań (+,-,*), 5 pionków, 1 kostka do gry (z oczkami), 40 żetonów.
Wspaniały sposób doskonalenia zdolności matematycznych. W rozgrywce kluczową rolę , oprócz umiejętności, odgrywa też refleks, opanowanie i umiejętność skupienia się pod presją czasu. Gra posiada trzy warianty zróżnicowane pod względem trudności wykonywanych działań. W zależności od wariantu należy jak najszybciej obliczyć wynik z działania powstałego z wylosowanych liczb lub utworzyć działanie pasujące do wylosowanego wyniku [alexander.com.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. gier planszowych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Łubudu! : rodzinna gra zręcznościowa. - Chwaszczyno : Alexander, [2019]. - 1 gra : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 6x25x25 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 21 cm).
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Na opakowaniu: emocje, zręczność, cierpliwość. 3 warianty gry.
Liczba graczy: 2-3.
Czas gry: 20 minut.
Wiek graczy: 6+.
Zawartość pudełka: 6 małych kulek, 6 średnich kulek, 6 dużych kulek, 6 kostek, 3 żetony kółka, 3 żetony kwadraty, 3 żetony trójkąty, 16 kart wzorników, klepsydra.
ŁUBUDU to gra zręcznościowa w 3 wariantach. Zadaniem jej uczestników jest zbudowanie wieży z plastikowych elementów o różnym kształcie i wielkości. W zależności od wariantu gry wygra ten, kto najszybciej ułoży określony wzór wieży lub kto zbuduje najwyższą wieżę. Gra jest niezwykle emocjonująca, uczy cierpliwości, precyzji, zręczności i opanowania [empik.com].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. gier planszowych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ostatnia litera : słowna gra planszowa. - Chwaszczewo : Alexander, [2023]. - 1 gra (32 kafelki z literami, woreczek na litery, 55 kart, 80 żetonów, 8 pionków, klepsydra, plansza) : plastik, tektura, kolorowa : w pudełku 18x12x4 cm + instrukcja.
Liczba graczy: 2-4, Wiek: 8+.
Zawartość pudełka: 32 kafelki z literami, woreczek na litery, 55 kart, 80 żetonów, 8 pionków, klepsydra, plansza
Słowny pojedynek dla tych, którzy kochają gry językowe. Sprawdź jak bogatym zasobem słownictwa dysponujesz? Jak szybko jesteś w stanie dobrać nowe słowo w danej kategorii. Gra polega na naprzemiennym tworzeniu nowych słów zaczynających się na ostatnią literę wyrazu podanego przez przeciwnika. Żeby nie było zbyt prosto, losujemy karty kategorii, które wskazują nam jakiej dziedziny mogą dotyczyć wskazywane przez nas hasła. Pojedynek odbywa się pod presją czasu odmierzanego przez klepsydrę lub aplikację w telefonie [alexander.com.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. gier planszowych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Prawda czy wyzwanie : zagraj jeśli się odważysz. - Chwaszczno k/Gdyni : Alexander, [2018]. - 1 gra : karton, tektura, drewno, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 21x21 cm).
(Gold Edition)
Liczba graczy: 2-6.
Czas rozgrywki: 60 min.
Wiek graczy: 13+.
Zawartość pudełka: 1 plansza do gry, klepsydra, 6 drewnianych pionków, 165 dwustronnych kart, 80 żetonów, 18 drewnianych znaczników, kostka do gry.
"Prawda czy wyzwanie" to gra pełna niespodzianek! Gracze stoją w obliczu wyzwań i muszą zmierzyć się z wymagającymi pytaniami. Przygotuj się na ekscytującą, pełną szaleństw zabawę. Czekają Cię zwariowane zadania, zaskakujące pytania, trudne decyzje, mnóstwo śmiechu i zabawnych sytuacji! [z pudełka].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. gier planszowych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W lesie : w sadzie. - Chwaszczyno : Alexander, [2018]. - 2 gry (plansza dwustronna, 4 pionki do gry, kostka do gry, 4 koszyki, 26 owoców, 20 grzybów) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 4x29x19 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 21 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Zawartość pudełka: plansza dwustronna, 4 pionki do gry, kostka do gry, 4 koszyki, 26 owoców, 20 grzybów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. gier planszowych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
4 w rzędzie. - Chwaszczyno : Z.P. "Alexander" Piotr Pundzis. - 1 gra (składana plansza, 42 żetony) : karton, papier, kolor ; w pudełku 28x26x7 cm+ instrukcja
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Gra dla 2 graczy. Wiek 6+. Czas gry 15 min.
Zawartość pudełka: plansza, 2 podstawki pod planszę, 42 żetony drewniane (21 czerwonych, 21 niebieskich), instrukacja.
"Cztery w rzędzie" to pasjonująca gra logiczna dla dwóch osób. Po wybraniu koloru żetonów, gracze wykonują swoje ruchy na zmianę wrzucając jeden ze swoich żetonów do dowolnego otworu na górze planszy. Gra toczy się, aż jeden z graczy ustawi cztery żetony w rzędzie (pionowo, poziomo lub ukośnie). Wykorzystaj spryt i umiejętność strategicznego myślenia, aby zablokować przeciwnika [Azymut].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. gier planszowych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej