Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(3)
Branch
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(3)
Author
Buryn Urszula
(1)
Jakubowski Stanisław
(1)
Serafin Teresa
(1)
Tkaczyk Grażyna (1955-2009)
(1)
Year
2000 - 2009
(3)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Audience Group
Nauczyciele
(1)
Subject
Kształcenie integracyjne
(3)
Nauczanie
(2)
Dziecko głuche
(1)
Dziecko niedowidzące
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko niewidome
(1)
Głusi
(1)
Polska
(1)
Szkolnictwo
(1)
Genre/Form
Poradniki dla nauczycieli
(2)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. [120-121].
Przedstawiono: motywy, którymi kierują się rodzice posyłający dziecko z wadą słuchu do szkoły masowej; działanie aparatów słuchowych i słuchanie nauczyciela z wykorzystaniem takich aparatów i odczytywanie mowy z ust przez uczniów na lekcji; specyficzne uwarunkowania rozwoju mowy dziecka z wadą słuchu; wpływ stopnia ubytku słuchu na trudności szkolne; sytuację dziecka z wadą słuchu w klasie szkolnej od szkoły podstawowej do średniej - sytuacje, które mogą zdarzyć się na lekcji i metody pracy z uczniami; współpracę nauczyciela z uczniami i rodzicami dzieci z wadą słuchu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 34.
W przedmowie krótko omówiono sytuację prawną dot. programów i oceniania uczniów niepełnosprawnych, wynikającą z przepisów z 1999 r. oraz dot. integracji w nauczaniu i wychowaniu. Scharakteryzowano ucznia upośledzonego w stopniu lekkim i podano wskazówki do pracy z takim uczniem m.in. do realizacji zajęć korekcyjno-kompensacyjnych oraz do zajęć terapeutycznych z dziećmi z trudnościami w zachowaniu, zamieszczono propozycje scenariuszy różnych zajęć i przedmiotów nauczania na poziomie szkoły podstawowej i gimnazjum (z materiałami pomocniczymi do zajęć), m.in: 2 scenariusze zajęć wg ruchu rozwijającego V. Sherborne, 2 scenariusze zajęć metodą ośrodków pracy, scenariusz zajęć zintegrowanych, scenariusz lekcji gimnastyki wyrównawczej w kl. I-III, scenariusze jęz. pol., jęz. ang., sztuki, matematyki, informatyki. [Bibl. Pedag. w Białej Podlaskiej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again